Quentic Connect on ratkaisu prosessien ja tietojen automaattiseen yhdistämiseen. Kun yhdistät olemassa olevat ohjelmistoratkaisut Quenticiin, käytössä on aina kaikki tarvittavat tiedot ajantasaisina. Sisällytä mukaan niin olemassa olevat HSEQ- ja ESG-tiedot kuin organisaation yleiset tiedot.
Voit aiempaa helpommin vertailla vaarallisten aineiden tietoja, tuoda toimipaikkojen tiedot saataville keskitetysti tai synkronoida käyttäjäoikeuksia. Integroimalla yleisiä BI-ratkaisuja havainnollistat suorituskykymittarit ja laadit tiiviitä ja ymmärrettäviä raportteja johdolle. HSEQ- ja ESG-tietojen käsittely yrityksessä ei ole koskaan ollut näin helppoa!
Quentic Connect tuo lisää etuja yhdistämällä ulkopuolisten palveluntuottajien sisältötietokantoja. Voit esimerkiksi parantaa yrityksesi vaatimustenhallintaa lakisäädösten ja oikeusvelvoitteiden automaattisilla päivityksillä.
IT-palvelutiimimme auttaa muokkaamaan tehokkaan integraatioalustan ja yrityksesi säännölliset tietovirrat toiveidesi mukaisiksi.
Yhdistä järjestelmäsi
Useita eri alojen käyttöliittymiä
Quentic Connect käyttöön
"Tällä hetkellä synkronoimme kuukausittain yli miljoona tietuetta asiakkaillemme. Lisäksi varmistamme uusille asiakkaille sujuvan alun siirtämällä heidän olemassa olevat tietonsa ohjelmistoomme."
Marcel Wendlandt
Head of Customer Integration Services
Quentic-ohjelmisto
Yhdistele moduuleja haluamallasi tavalla!
Tuotteet
Ohjelmistomoduulit
- Työturvallisuus Järjestelmällistä työturvallisuutta
- Vaaralliset aineet Vaaralliset aineet täysin hallussa
- Havainnot ja poikkeamat Parempi pohja erinomaiselle HSEQ-kulttuurille
- Verkkokoulutukset Oman ja ulkopuolisen työvoiman joustava koulutus
- Ympäristöjohtaminen Resurssit ja kustannukset aina tiedossa